הצטרפו לחדשות ועדכונים
הצטרפו לחדשות ועדכונים
הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק בתעשיית הקוסמטיקה – מזרזת פיתוחים, משפרת קיימות ומעצבת מחדש את חוויית הצרכנים.
במו"פ, היא מאפשרת פיתוחים מהירים, מדויקים וחסכוניים יותר, תוך חיזוק היבטי הקיימות.
בצד הצרכני, היא יוצרת חוויות מותאמות אישית ומגדירה מחדש את נאמנות הלקוחות.
יום עיון בנושא מהפכת AI בתעשיית הקוסמטיקה, התקיים ב 18.03.25 בתל אביב
במסגרת יום העיון נבחנו השיטות כיצד למנף את המהפכה הזו בתעשייה המקומית ולמצות את הפוטנציאל העסקי של AI בקוסמטיקה.
אורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה
למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן
ליאנה נעים, מאתרת טכנולוגיות חדשניות לחברות גלובליות מתמקדת בתחום הקוסמטיקה
הידעתם ששוק ה-AI העולמי בקוסמטיקה שווה כיום 5 מיליארד דולר וצפוי להכפיל את עצמו בשנתיים-שלוש הקרובות?
התעשייה בעולם נמצאת בעיצומו של מהפך, המונע על ידי צרכי צרכנים השמים דגש רב יותר על קיימות והתאמה אישית. היום כדי לשרוד בעולם התחרותי על המותג לפתח הצעת ערך ייחודית שתגיע לצרכנים המתאימים במהירות .
פתוח מוצר קוסמטי חדש זהו תהליך ארוך הכרוך במשאבים רבים – שימוש בבינה מלאכותית יכול להאיץ תהליך זה משמעותית.
בינה מלאכותית יכולה לעזור בפתוח המוצר החל משלב המחקר ופתוח באמצעות בדיקה מהירה של שילובים של מרכיבים ומציאת הפורמולציות המתאימות תוך הגברת הקיימות ע"י מניעת בזבוז דרך ניהול נכון של ניהול שרשרת אספקה ופתוח מוצרים ידידותיים לסביבה
פרסונליזציה - התאמה אישית - בינה מלאכותית תאפשר למותגים להציע המלצות לתכשיר מותאם אישית בצורה מדוייקת ואינדיבידואלית יותר, על ידי ניתוח נתונים גנטיים, אורח חיים ומצבי עור בזמן אמיתי. טכנולוגיית AI תוכל לייצר תכשירים המותאמים אישית לכל צרכן בהתאם לצרכים הספציפיים שלו .
לשיווק ישיר עי חנות וירטואלית יש יתרונות לצרכנים ולמשווקים ושימוש במציאות רבודה -AR-Artificial Reality ו מציאות מדומה - VR- Virtual Reality תאפשר לצרכנים "לנסות" תכשירי שונים לפני שמתחייבים לרכישה.
בינה מלאכותית בתחום פתוח מוצרים חדשים
ד"ר הילה בן חמו ארבל, CEO & Co-Founder @MeNow - Deep AI Ingredients Analysis for skin/hair/oralcare
הביקוש לרכיבים פעילים חדשניים וטבעיים בעולמות הקוסמטיקה ותוספי התזונה הולך וגובר. שימוש בבינה מלאכותית יכולה לקצר תהליכים ולשפר את התוצאות על ידי חיזוי השפעות של פורמולציות מורכבות על הגוף, וזיהוי מולקולות פעילות חדשות.
Discover how AI is set to reshape the cosmetic industry with Dr. Hilla Ben-Hamo, co-founder of MeNow. As the demand for innovative and natural cosmetic ingredients grows, so do the challenges of predicting the interactions between multiple active compounds. While AI has already revolutionized the pharmaceutical industry by cutting development time and costs by up to 70%, its potential in cosmetics is just beginning to unfold.
In this presentation, Dr. Ben-Hamo will explore AI-driven methods for predicting the effects of complex formulations on the skin, optimizing extraction processes, and uncovering new active molecules. Learn how these advancements can lead to faster, more efficient product development, enabling the cosmetic industry to keep pace with evolving consumer and market expectations.
למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן
לאתר לחצו כאן
ד"ר אסף אנדרסון, Founder and CTO of MaterialsZone
MaterialsZone is the Lean R&D solution aimed at R&D personnel to expedite the development of materials-based products, utilizing AI technologies. We help streamline processes, connect teams and unify data, helping organizations struggling with data silos, complex workflows and manual tasks. The platform offers advanced predictive modeling, visualization, collaboration tools, data aggregation and data standardization. MaterialsZone’s platform harmonizes internal and external sources (e.g., LIMS, ELN, ERP, Excel) into a unified professional knowledge center, and leverages GenAI to rapidly ingest unstructured data (e.g, TDSs and Excel files) into ML-ready format
למצגת לחצו כאן
לאתר החברה לחצו כאן
יגאל שרון, Founder and CEO Moodify
מודיפיי היא חברת טכנולוגיות ריח פורצת דרך, המובילה את תחום הריח הדיגיטלי באמצעות פתרונות מבוססי בינה מלאכותית (AI). החברה מאפשרת למותגים ולבתי בושם לבצע ריפורמולציה של פורמולות ריח במהירות, ביעילות ובעלות מופחתת – תוך עמידה ברגולציות והתאמה מדויקת ליישומים מגוונים, החל ממוצרי טיפוח אישי ועד לניקיון הבית. המודלים המתמטיים הייחודיים של מודיפיי משלבים מומחיות עמוקה בתעשיית הריח עם חדשנות מדעית מתקדמת בתחומי למידת מכונה, פיזיקה, כימיה וביולוגיה. הגישה החדשנית שלנו מאפשרת פיתוח מהיר, דינמי ואיכותי של פורמולות ריח מותאמות לצרכי הלקוח.
למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן
לאתר לחצו כאן
Gali Lev- CDMO - Chief Digital & Marketing Officer at L'Oréal, Israel
לוריאל, ענקית הביוטי העולמית, נמצאת בחזית השינוי. עולם הביוטי דינמי מתמיד - הוא הופך לפרסונלי יותר, נגיש יותר, ומאפשר ביטוי עצמי אותנטי יותר באמצעות שילוב טכנולוגיות פורצות דרך המבוססות על מחקר ומדע, תוך הקשבה עמוקה לצרכנים.
לוריאל פתחה מכשירי יופי חכמים כגון ה-HAPTA, מכשיר איפור ממוחשב ומדויק שנועד לתמוך בצרכי היופי של אנשים בעלי מוגבלות בתנועת הידיים והזרועות.
Colorsonic- מכשיר חדש לצביעת שיער
Water Saver, מערכת טיפוח שיער בת קיימא למספרות שחוסכת במים תוך שיפור היעילות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.
שגיב לוסטיג, L'Oréal R&I Open Innovation
הצגת סרטון Matthieu CASSIER, Chief Transformation & Digital Officer, L’Oréal Research & Innovation
גל סער, CEO and Founder @ Capsulab | Personalized, Fresh, Sustainable Wellness Products
Capsulab's Factory in a Capsule solution helps CPG brands become the "Nespresso" of their category.
Based on AI diagnostic tools, Capsulab allows the creation of cosmetics foods, supplements and pharma products on the spot - fresh, personalized and sustainable.
Small and easily integrated into any environment, Capsulab provides the ideal customer experience and advantages in:
There's no need to manage inventory (1 capsule makes 1 product), or figure out recipes and ratios - it's all managed within the capsule.
The machine requires zero maintenance (no cleaning or setup), and is affordable and suitable for home use.
איגור יבדוסין, מנכ"ל חברת מודיעין תחרותי Infotarget. מפעיל את מערכת הזדמנויות העסקיות של האיגוד. מידען אנליסט המתמחה במחקר עסקי באמצעות AI.
בהרצאתו המקיפה, איגור יבדוסין, מנכ"ל חברת המודיעין העסקי InfoTarget, הציג את הפוטנציאל הטמון בשילוב כלי בינה מלאכותית ומודיעין עסקי בתעשיית הקוסמטיקה.
הוא פתח בתיאור המציאות התחרותית והדינמית המאפיינת את השוק כיום, כאשר יצרני קוסמטיקה נדרשים להתמודד עם טרנדים המשתנים בקצב מסחרר, רגולציות הולכות ומחמירות, ודרישות צרכנים המתפתחות ללא הרף. בסביבה עסקית כה תובענית, הדגיש יבדוסין, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות אינה בגדר אופציה אלא הכרח אסטרטגי המאפשר לחברות לשמור על תחרותיות ולהוביל את השוק
אירה שטיין רוזנמן- מומחית AI בהנדסת חומרים ותהליכים.
המצגת מציגה תהליך חדשני לפיתוח אריזות קוסמטיקה תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית. במהלך ההרצאה הודגם מקרה בוחן 1, בו נבחן שימוש במספר כלי AI לתמיכה במחקר חומרים ובתהליכי פיתוח. לאחר מחקר מעמיק, נעשה שימוש בכלי AI גם לעיצוב האריזה, כאשר העיצוב התמקד במותג ש"הומצא" במיוחד להופעה – החל מהרעיון הראשוני, דרך בחירת החומרים ועד לעיצוב כל הברנד והמחשה ויזואלית. כך, המצגת מדגישה את היכולת לשלב באופן פרקטי בין מחקר, פיתוח ועיצוב ליצירת פתרונות חדשניים בתחום הקוסמטיקה.
לינקדין לחצו כאן
לפרטים נוספים: דנה ריבנפלד, מנהלת תחום מוצרי צריכה, איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה
נייד 054-5084408 בדוא"ל : danar@industry.org.il
| הצהרת פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות | מפת אתר |
כל הזכויות שמורות להתאחדות התעשיינים בישראל,רח' המרד 29, ת"א, ת"ד 50022, מיקוד 6150001
נבנה ע"י סימפלי סמארט בנייה וקידום אתרים
אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies) על מנת לשפר את השירותים שאנו מעניקים לך וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. בשימוש באתר אתה מסכים כי נעשה שימוש ב"עוגיות". לפרטים נוספים, לרבות אודות שינוי ההגדרות הנוגעות לשימוש ב"עוגיות", ראה את מדיניות הפרטיות שבאתר