הצטרפו לחדשות ועדכונים

הצטרפו לחדשות ועדכונים

סיכום יום עיון מהפכת הבינה מלאכותית בתעשיית הקוסמטיקה

הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק בתעשיית הקוסמטיקה – מזרזת פיתוחים, משפרת קיימות ומעצבת מחדש את חוויית הצרכנים.

במו"פ, היא מאפשרת פיתוחים מהירים, מדויקים וחסכוניים יותר, תוך חיזוק היבטי הקיימות.
בצד הצרכני, היא יוצרת חוויות מותאמות אישית ומגדירה מחדש את נאמנות הלקוחות
.

יום עיון בנושא מהפכת AI בתעשיית הקוסמטיקה, התקיים ב 18.03.25 בתל אביב

במסגרת יום העיון נבחנו השיטות כיצד למנף את המהפכה הזו בתעשייה המקומית ולמצות את הפוטנציאל העסקי של AI בקוסמטיקה.

 

תעשיית התמרוקים : תמונת מצב וחדשנות ענפית.
תעשיית התמרוקים : תמונת מצב וחדשנות ענפית.

אורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה

למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן

טרנדים ובינה מלאכותית - כיצד בינה מלאכותית מעצבת את עתיד תעשיית הקוסמטיקה ב-2025
טרנדים ובינה מלאכותית - כיצד בינה מלאכותית מעצבת את עתיד תעשיית הקוסמטיקה ב-2025

ליאנה נעים, מאתרת טכנולוגיות חדשניות לחברות גלובליות מתמקדת בתחום הקוסמטיקה

הידעתם ששוק ה-AI העולמי בקוסמטיקה שווה כיום 5 מיליארד דולר וצפוי להכפיל את עצמו בשנתיים-שלוש הקרובות?

התעשייה בעולם נמצאת בעיצומו של מהפך, המונע על ידי צרכי צרכנים   השמים דגש רב יותר על קיימות והתאמה אישית. היום כדי לשרוד בעולם התחרותי על המותג לפתח הצעת ערך ייחודית שתגיע לצרכנים המתאימים במהירות .

פתוח מוצר קוסמטי חדש זהו תהליך ארוך הכרוך במשאבים רבים  – שימוש בבינה מלאכותית יכול להאיץ תהליך זה משמעותית.

בינה מלאכותית יכולה לעזור בפתוח המוצר החל משלב המחקר ופתוח באמצעות בדיקה מהירה של שילובים של מרכיבים ומציאת הפורמולציות המתאימות תוך הגברת הקיימות ע"י מניעת בזבוז דרך ניהול נכון של ניהול שרשרת אספקה ופתוח מוצרים ידידותיים לסביבה

פרסונליזציה - התאמה אישית - בינה מלאכותית תאפשר למותגים להציע המלצות לתכשיר מותאם אישית בצורה מדוייקת ואינדיבידואלית יותר, על ידי ניתוח נתונים גנטיים, אורח חיים ומצבי עור בזמן אמיתי. טכנולוגיית  AI תוכל לייצר תכשירים המותאמים אישית לכל צרכן בהתאם לצרכים הספציפיים שלו  .

לשיווק ישיר עי חנות וירטואלית יש יתרונות לצרכנים ולמשווקים ושימוש במציאות רבודה -AR-Artificial Reality  ו מציאות מדומה - VR- Virtual Reality תאפשר לצרכנים "לנסות" תכשירי שונים  לפני שמתחייבים לרכישה.

למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן
לאתר לחצו כאן

בינה מלאכותית  בתחום פתוח מוצרים חדשים

מהפכת הרכיבים הפעילים: איך בינה מלאכותית מעצבת את עתיד הקוסמטיקה
מהפכת הרכיבים הפעילים: איך בינה מלאכותית מעצבת את עתיד הקוסמטיקה

ד"ר הילה בן חמו ארבל, CEO & Co-Founder @MeNow - Deep AI Ingredients Analysis for skin/hair/oralcare


הביקוש לרכיבים פעילים חדשניים וטבעיים בעולמות הקוסמטיקה ותוספי התזונה הולך וגובר. שימוש בבינה מלאכותית יכולה לקצר תהליכים ולשפר את התוצאות על ידי חיזוי השפעות של פורמולציות מורכבות על הגוף, וזיהוי מולקולות פעילות חדשות.

Discover how AI is set to reshape the cosmetic industry with Dr. Hilla Ben-Hamo, co-founder of MeNow. As the demand for innovative and natural cosmetic ingredients grows, so do the challenges of predicting the interactions between multiple active compounds. While AI has already revolutionized the pharmaceutical industry by cutting development time and costs by up to 70%, its potential in cosmetics is just beginning to unfold.

In this presentation, Dr. Ben-Hamo will explore AI-driven methods for predicting the effects of complex formulations on the skin, optimizing extraction processes, and uncovering new active molecules. Learn how these advancements can lead to faster, more efficient product development, enabling the cosmetic industry to keep pace with evolving consumer and market expectations.

למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן

לאתר לחצו כאן

חדשנות ב-AI בתעשיית הקוסמטיקה: מאופטימיזציה של פורמולציות ועד יעול תהליכי הייצור
חדשנות ב-AI בתעשיית הקוסמטיקה: מאופטימיזציה של פורמולציות ועד יעול תהליכי הייצור

ד"ר אסף אנדרסון, Founder and CTO of MaterialsZone

MaterialsZone is the Lean R&D solution aimed at R&D personnel to expedite the development of materials-based products, utilizing AI technologies. We help streamline processes, connect teams and unify data, helping organizations struggling with data silos, complex workflows and manual tasks. The platform offers advanced predictive modeling, visualization, collaboration tools, data aggregation and data standardization. MaterialsZone’s platform harmonizes internal and external sources (e.g., LIMS, ELN, ERP, Excel) into a unified professional knowledge center, and leverages GenAI to rapidly ingest unstructured data (e.g, TDSs and Excel files) into ML-ready format

למצגת  לחצו כאן

לאתר החברה לחצו כאן

דיגיטליזציה של ריחות - להגשים רגשות ותפיסה של ריח באמצעות AI
דיגיטליזציה של ריחות - להגשים רגשות ותפיסה של ריח באמצעות AI

יגאל שרון, Founder and CEO Moodify

מודיפיי היא חברת טכנולוגיות ריח פורצת דרך, המובילה את תחום הריח הדיגיטלי באמצעות פתרונות מבוססי בינה מלאכותית (AI). החברה מאפשרת למותגים ולבתי בושם לבצע ריפורמולציה של פורמולות ריח במהירות, ביעילות ובעלות מופחתת – תוך עמידה ברגולציות והתאמה מדויקת ליישומים מגוונים, החל ממוצרי טיפוח אישי ועד לניקיון הבית. המודלים המתמטיים הייחודיים של מודיפיי משלבים מומחיות עמוקה בתעשיית הריח עם חדשנות מדעית מתקדמת בתחומי למידת מכונה, פיזיקה, כימיה וביולוגיה. הגישה החדשנית שלנו מאפשרת פיתוח מהיר, דינמי ואיכותי של פורמולות ריח מותאמות לצרכי הלקוח.

למצגת שהוצגה ביום העיון לחצו כאן

לאתר לחצו כאן

חדשנות וטכנולוגיה בחזית ה - Beauty
חדשנות וטכנולוגיה בחזית ה - Beauty

Gali Lev- CDMO - Chief Digital & Marketing Officer at L'Oréal, Israel

לוריאל, ענקית הביוטי העולמית, נמצאת בחזית השינוי.  עולם הביוטי דינמי מתמיד - הוא הופך לפרסונלי יותר, נגיש יותר, ומאפשר ביטוי עצמי אותנטי יותר באמצעות שילוב טכנולוגיות פורצות דרך המבוססות על מחקר ומדע, תוך הקשבה עמוקה לצרכנים.

לוריאל פתחה מכשירי יופי חכמים כגון ה-HAPTA, מכשיר איפור ממוחשב ומדויק שנועד לתמוך בצרכי היופי של אנשים בעלי מוגבלות בתנועת הידיים והזרועות.

Colorsonic- מכשיר חדש לצביעת שיער

Water Saver, מערכת טיפוח שיער בת קיימא למספרות שחוסכת במים תוך שיפור היעילות באמצעות טכנולוגיה מתקדמת.

כיצד לוריאל מיישמת את השינוי הדיגיטלי במו"פ וחדשנות
כיצד לוריאל מיישמת את השינוי הדיגיטלי במו"פ וחדשנות

שגיב לוסטיג, L'Oréal R&I Open Innovation

הצגת סרטון Matthieu CASSIER, Chief Transformation & Digital Officer, L’Oréal Research & Innovation

פרסולנזיציה מול Mass production - סתירה ברת פתרון
פרסולנזיציה מול Mass production - סתירה ברת פתרון

גל סער, CEO and Founder @ Capsulab | Personalized, Fresh, Sustainable Wellness Products

Capsulab's Factory in a Capsule solution helps CPG brands become the "Nespresso" of their category.

Based on AI diagnostic tools, Capsulab allows the creation of cosmetics foods, supplements and pharma products on the spot - fresh, personalized and sustainable. 

Small and easily integrated into any environment, Capsulab provides the ideal customer experience and advantages in:

  • Personalization: providing an easy way to customize every product on-the-spot to fit consumers' ever-changing needs and preferences.
  • Active ingredients: the product's active ingredients are preserved in vacuumed cells, prolonging product shelf-life while maintaining the potency of the active ingredient.
  • Natural & Clean: as the product is manufactured at the point of use, the brand can minimize the use of stabilizing agents.
  • Supply Chain: By moving the manufacturing process to the point of use, Capsulab's tech cuts the supply chain short, ensuring supply will always meet demand perfectly.

There's no need to manage inventory (1 capsule makes 1 product), or figure out recipes and ratios - it's all managed within the capsule.

The machine requires zero maintenance (no cleaning or setup), and is affordable and suitable for home use.

למצגת  לחצו כאן 
לאתר החברה לחצו כאן

מודיעין עסקי חכם בעידן הדיגיטלי - כלים וטכניקות לצמיחה בתעשיית הקוסמטיקה
מודיעין עסקי חכם בעידן הדיגיטלי - כלים וטכניקות לצמיחה בתעשיית הקוסמטיקה

איגור יבדוסין, מנכ"ל חברת מודיעין תחרותי Infotarget. מפעיל את מערכת הזדמנויות העסקיות של האיגוד. מידען אנליסט המתמחה במחקר עסקי באמצעות AI. 

בהרצאתו המקיפה, איגור יבדוסין, מנכ"ל חברת המודיעין העסקי InfoTarget, הציג את הפוטנציאל הטמון בשילוב כלי בינה מלאכותית ומודיעין עסקי בתעשיית הקוסמטיקה.

הוא פתח בתיאור המציאות התחרותית והדינמית המאפיינת את השוק כיום, כאשר יצרני קוסמטיקה נדרשים להתמודד עם טרנדים המשתנים בקצב מסחרר, רגולציות הולכות ומחמירות, ודרישות צרכנים המתפתחות ללא הרף. בסביבה עסקית כה תובענית, הדגיש יבדוסין, הטמעת טכנולוגיות מתקדמות אינה בגדר אופציה אלא הכרח אסטרטגי המאפשר לחברות לשמור על תחרותיות ולהוביל את השוק

לסיכום המצגת לחצו כאן
לאתר לחצו כאן

פיתוח בעזרת כלי AI בתעשיית התמרוקים תוך התמקדות באריזות
פיתוח בעזרת כלי AI בתעשיית התמרוקים תוך התמקדות באריזות

אירה שטיין רוזנמן- מומחית AI בהנדסת חומרים ותהליכים.

המצגת מציגה תהליך חדשני לפיתוח אריזות קוסמטיקה תוך שימוש בכלי בינה מלאכותית. במהלך ההרצאה הודגם מקרה בוחן 1, בו נבחן שימוש במספר כלי AI לתמיכה במחקר חומרים ובתהליכי פיתוח. לאחר מחקר מעמיק, נעשה שימוש בכלי AI גם לעיצוב האריזה, כאשר העיצוב התמקד במותג ש"הומצא" במיוחד להופעה – החל מהרעיון הראשוני, דרך בחירת החומרים ועד לעיצוב כל הברנד והמחשה ויזואלית. כך, המצגת מדגישה את היכולת לשלב באופן פרקטי בין מחקר, פיתוח ועיצוב ליצירת פתרונות חדשניים בתחום הקוסמטיקה.

לינקדין  לחצו כאן

לפרטים נוספים: דנה ריבנפלד, מנהלת תחום מוצרי צריכה, איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה 
נייד 054-5084408 בדוא"ל :  
danar@industry.org.il