הצטרפו לחדשות ועדכונים

הצטרפו לחדשות ועדכונים

קורס אריזות בעידן החדש – PACKFORWARD

העתיד של עולם האריזה כבר כאן – האם אתם מוכנים אליו?

בעשור הקרוב תחום האריזות צפוי להשתנות יותר מבכל תקופה אחרת.
צרכנים דורשים אחריות סביבתית, מותגים נמדדים על חדשנות ויעילות, והטכנולוגיות – מחומרים חכמים ועד בינה מלאכותית (AI) – מגדירות מחדש את הדרך שבה אנחנו מתכננים, מפתחים ומעצבים אריזות.

הקורס "אריזות בעידן החדש – PACKFORWARD" נבנה במיוחד כדי להעניק למשתתפים ידע עדכני, השראה ונלמד חשיבה לפיתוח אריזה מתקדם להבנת המגמות שמעצבות את העתיד של עולם האריזה וליישום חדשנות ישימה בארגון שלכם כבר היום.

במהלך הקורס נצלול לעולמות של פיתוח, עיצוב, קיימות וחדשנות טכנולוגית – נבחן את הצרכים המשתנים של הצרכן, נלמד כיצד להטמיע חשיבה מבוססת נתונים ובינה מלאכותית בתהליכי העבודה, וניחשף לדוגמאות מובילות מהעולם.

הקורס משלב בין ידע טכנולוגי, היבטים סביבתיים ורגולטוריים, וחשיבה עיצובית מתקדמת, ומעניק למשתתפים הזדמנות להתעדכן, לשאוב השראה ולצאת עם כלים מעשיים שמובילים לשינוי אמיתי.

בהנחיית:

מומחים מובילים מעולמות האריזה, הפיתוח והעיצוב, בעלי ניסיון רב בליווי חברות בתהליכי חדשנות, קיימות והטמעת טכנולוגיות מתקדמות.

למי הקורס מיועד:

מנהלי פיתוח אריזות, מעצבים, מהנדסים, אנשי שיווק ורכש, וכל מי שמעוניין להבין לאן עולם האריזה מתקדם – וכיצד להוביל בו חדשנות אמיתית.

משך הקורס:

הקורס כולל 5 מפגשים:

  • 4 מפגשי זום, כל אחד בני 3 שעות, בשעות 09:00-12:00:
    7.01.26 | 14.01.26 | 21.01.26 | 28.01.26

  • מפגש מסכם פרונטלי, שיאפשר חיבור אישי, תרגול מעשי וסיכום כל התהליכים:
    03.02.26
    התאחדות התעשיינים, רח’ המרד 29, תל אביב – אולם מושביץ
    שעות: 09:00-12:30

דמי השתתפות בקורס:

  • 2,800 ₪ לחבר המכון הישראלי לאריזה
  • 3,000 ₪ לחבר התאחדות התעשיינים
  • 3,200 ₪ לאורח שאינו חבר

פרטי הבנק להעברה:

המכון הישראלי לאריזה
בנק הפועלים 12, סניף 611 יפו-ת"א
חשבון מספר: 145842

המכון הישראלי לאריזה (ע"ר) הינו מלכ"ר ועל כן לא יגבה מע"מ. (מספר מלכ"ר 580014728)

הערה: השתתפות בקורס מותנית בתשלום מראש, באמצעות העברה בנקאית.

* ייתכנו שינויים קלים בתוכנית

סדר יום
7.01.26 - מפגש 1 - האריזה והצרכן
  • תפקיד האריזה בעידן החדש – שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה ומנכ"לית PACKTECH

  • עיצוב חווית משתמש – יריב שדה, שותף DEEP DIVE

  • מתודולוגיות להערכת אפקטיביות אריזות באמצעות מחקר – תמי ברמן-אהרונסון, בעלים ומחקר משותף חברת 2thepoint

14.01.26 - מפגש 2: חומרים וטכנולוגיות מתקדמות
  • חומרים חדשניים פונקציונליים לעולמות האריזה – הלנה גרינשטיין, יועצת בתחום חומרים ופתרונות אריזה

  • תוספים מתקדמים בעולמות האריזה – ד"ר יבגני זליקמן, מדען חדשנות ראשי של תוסף

  • פתרונות אריזה מתקדמים באמצעות טכנולוגיות תלת ממד בהווה ובעתיד – גיא שירזי, דירקטור מדפסות הפולי ג'ט בסטרטזיס

21.01.26 - מפגש 3: איכות הסביבה
  • חדשנות מקיימת באריזה – שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה ומנכ"לית PACKTECH

  • לנווט בעולם הרגולציה והסטנדרטים באריזות – שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה ומנכ"לית PACKTECH

  • אריזות חכמות ומתקשרות: שימושים ויישומים מתקדמים – נעם עשהאל, דירקטור למיזמים חדשים, AVERY DENNISON

28.01.26 - מפגש 4: אריזות חכמות
  • אריזות חכמות – שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה ומנכ"לית PACKTECH

  • IOP – גיא גולדברג, מנהל חדשנות קבוצת תדביק

  • AI-guided RD – אסף אנדרסון, CTO & Cofounder, Material Zone

03.02.26 - מפגש 5: לחשוב מתוך הקופסה (מפגש פרונטלי)
  • לחשוב מתוך הקופסה – יצירת ערך וחיסכון דרך חדשנות באריזה – שירה רוזן, יו"ר מכון האריזה ומנכ"לית PACKTECH

  • כלי AI כהשראה לחדשנות באריזות – אירה שטיין רוזמן, מומחית AI בהנדסת חומרים ותהליכים

  • האריזה מדברת – ערוץ המדיה שנמצא לכם בין הידיים – אלעד חורש, לשעבר מנהל שיווק קטגוריית הבירה ב-CBC, שותף בסוכנות “סיסיליה סיון ואלעד חורש", ומייסד Sync Label

לפרטים נוספים: אורית אלוני, המכון הישראלי לאריזה, איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה 
 בדוא"ל : 
ariza@industry.org.il