הצטרפו לחדשות ועדכונים

הצטרפו לחדשות ועדכונים

מהפכת הבינה מלאכותית בתעשיית הקוסמטיקה

הבינה המלאכותית משנה את חוקי המשחק בתעשיית הקוסמטיקה – מזרזת פיתוחים, משפרת קיימות ומעצבת מחדש את חוויית הצרכנים.

במו"פ, היא מאפשרת פיתוחים מהירים, מדויקים וחסכוניים יותר, תוך חיזוק היבטי הקיימות. בצד הצרכני, היא יוצרת חוויות מותאמות אישית ומגדירה מחדש את נאמנות הלקוחות.

הנכם מוזמנים ליום עיון בנושא מהפכת AI בתעשיית הקוסמטיקה, אשר יתקיים ב 18.03.25 בין בשעות 09:30-13:30, בהתאחדות התעשיינים, רח' המרד 29 ת"א.

ביום העיון נבחן כיצד למנף את המהפכה הזו בתעשייה המקומית ולמצות את הפוטנציאל העסקי של AI בקוסמטיקה.

 

דמי השתתפות ביום העיון :

לחברי התאחדות התעשיינים: ללא עלות
לאורח שאינו חבר: 250 ש"ח 
*
השתתפות ביום העיון מותנית בהרשמה מראש
לתשלום לחצו כאן

סדר יום
09:30-10:00
התכנסות וכיבוד קל
10:00-10:10
חדשנות בתעשיית הקוסמטיקה
חדשנות בתעשיית הקוסמטיקה

אורן הרמבם, מנהל איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה

10:10-10:20
טרנדים ובינה מלאכותית - כיצד בינה מלאכותית מעצבת את עתיד תעשיית הקוסמטיקה ב-2025
טרנדים ובינה מלאכותית - כיצד בינה מלאכותית מעצבת את עתיד תעשיית הקוסמטיקה ב-2025

ליאנה נעים, מאתרת טכנולוגיות חדשניות לחברות גלובליות מתמקדת בתחום הקוסמטיקה

בינה מלאכותית  בתחום פתוח מוצרים חדשים

10:20-10:40
מהפכת הרכיבים הפעילים: איך בינה מלאכותית מעצבת את עתיד הקוסמטיקה
מהפכת הרכיבים הפעילים: איך בינה מלאכותית מעצבת את עתיד הקוסמטיקה

ד"ר הילה בן חמו ארבל

CEO & Co-Founder @MeNow - Deep AI Ingredients Analysis for skin/hair/oralcare

לאתר לחצו כאן

הביקוש לרכיבים פעילים חדשניים וטבעיים בעולמות הקוסמטיקה ותוספי התזונה הולך וגובר. שימוש בבינה מלאכותית יכולה לקצר תהליכים ולשפר את התוצאות על ידי חיזוי השפעות של פורמולציות מורכבות על הגוף, וזיהוי מולקולות פעילות חדשות

10:40-11:00
חדשנות ב-AI בתעשיית הקוסמטיקה: מאופטימיזציה של פורמולציות ועד יעול תהליכי הייצור
חדשנות ב-AI בתעשיית הקוסמטיקה: מאופטימיזציה של פורמולציות ועד יעול תהליכי הייצור

ד"ר אסף אנדרסון, Founder and CTO of MaterialsZone

לאתר לחצו כאן

11:00-11:20
דיגיטליזציה של ריחות - להגשים רגשות ותפיסה של ריח באמצעות AI
דיגיטליזציה של ריחות - להגשים רגשות ותפיסה של ריח באמצעות AI

יגאל שרון, Founder and CEO Moodify

לאתר לחצו כאן

11:20-11:30
הפסקה

פרסונליזציה: בינה מלאכותית תאפשר למותגים להציע המלצות מותאמות אישית לכל צרכן

11:30-11:50
חדשנות וטכנולוגיה בחזית ה - Beauty
חדשנות וטכנולוגיה בחזית ה - Beauty

Gali Lev- CDMO - Chief Digital & Marketing Officer at L'Oréal, Israel

11:50-12:00
כיצד לוריאל מיישמת את השינוי הדיגיטלי במו"פ וחדשנות
כיצד לוריאל מיישמת את השינוי הדיגיטלי במו"פ וחדשנות

שגיב לוסטיג, L'Oréal R&I Open Innovation
הצגת סרטון Matthieu CASSIER, Chief Transformation & Digital Officer, L’Oréal Research & Innovation

12:00-12:20
פרסולנזיציה מול Mass production - סתירה ברת פתרון
פרסולנזיציה מול Mass production - סתירה ברת פתרון

גל סער, CEO and Founder @ Capsulab | Personalized, Fresh, Sustainable Wellness Products

לאתר החברה לחצו כאן

12:40-12:50
הפסקה

המשימות שה AI יוכל לעשות במקומך

12:50-13:10
מודיעין עסקי חכם בעידן הדיגיטלי - כלים וטכניקות לצמיחה בתעשיית הקוסמטיקה
מודיעין עסקי חכם בעידן הדיגיטלי - כלים וטכניקות לצמיחה בתעשיית הקוסמטיקה

איגור יבדוסין, מנכ"ל חברת מודיעין תחרותי Infotarget. מפעיל את מערכת הזדמנויות העסקיות של האיגוד. מידען אנליסט המתמחה במחקר עסקי באמצעות AI. 
לאתר לחצו כאן

13:10-13:30
פיתוח בעזרת כלי AI בתעשיית התמרוקים תוך התמקדות באריזות
פיתוח בעזרת כלי AI בתעשיית התמרוקים תוך התמקדות באריזות

אירה שטיין רוזנמן- מומחית AI בהנדסת חומרים ותהליכים.

לינקדין  לחצו כאן

לפרטים נוספים: דנה ריבנפלד, מנהלת תחום מוצרי צריכה, איגוד תעשיות מוצרי צריכה ובנייה 
נייד 054-5084408 בדוא"ל :  
danar@industry.org.il