הצטרפו לחדשות ועדכונים
הצטרפו לחדשות ועדכונים
במהלך השנים האחרונות, חברות תעשייתיות רבות נאלצות להתמודד עם אתגרים חדשים ומתמשכים, החל ממגפת הקורונה, דרך שיבוש שרשראות אספקה בשל המלחמה באוקראינה ונזקי מזג אוויר קיצוני עקב שינויי האקלים, ועד למלחמה בישראל בחודשים האחרונים.
ההשפעה על הארגונים הינה מיידית, וחברות רבות נאלצות להתאים עצמן למציאות המשתנה ולאתגרים חדשים, כמו שינויים בזמינות צוות עקב מילואים, קיצוץ תקציבים, צרכים וציפיות משתנות של השוק ושל הלקוחות, ועוד.
כדי לצאת מחוזקים מהמשבר, נדרשת חשיבה מחודשת וארגון מחדש של פעילויות וניהול מערך השיווק.
במפגש נציג את מפת הדרכים למשווקים בתקופת משבר, נסקור איך חברות בארץ ובחו"ל התמודדו עם משבר ויצאו מחוזקות ממנו ונצייד אתכם בטיפים לדרך:
שימור לקוחות | צמיחה מבסיס הלקוחות הקיים | גיוס לקוחות חדשים ועוד, כולל הצגת קייס סטאדי של מפעל בתעשייה.
26.6.24 | 10:00-11:30 | זום (קישור ישלח בהמשך)
קהל יעד: מנהלי.ות שיווק, מנהלי.ות חוויית לקוח, מנהלי.ות דיגיטל.
ארז אגמון, יועץ בכיר, ניהול שיווק - BDO Customer & Marketing Management
מיכל לוצקי, סמנכ״לית שיווק ואסטרטגיה AIG
לילך קינן, מנכ״לית חברת המודיעין העסקי באזילה
אלמוג איטלי, בעלים שותף בחברת מקסי דיגיטל
לפרטים נוספים: המכללה לניהול בתעשייה
03-5198867 | 03-5198734
| הצהרת פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות | מפת אתר |
כל הזכויות שמורות להתאחדות התעשיינים בישראל,רח' המרד 29, ת"א, ת"ד 50022, מיקוד 6150001
נבנה ע"י סימפלי סמארט בנייה וקידום אתרים
אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies) על מנת לשפר את השירותים שאנו מעניקים לך וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. בשימוש באתר אתה מסכים כי נעשה שימוש ב"עוגיות". לפרטים נוספים, לרבות אודות שינוי ההגדרות הנוגעות לשימוש ב"עוגיות", ראה את מדיניות הפרטיות שבאתר