הצטרפו לחדשות ועדכונים

הצטרפו לחדשות ועדכונים

ניהול שיווק בשעת משבר - איך עושים את זה נכון 26.6.24

במהלך השנים האחרונות, חברות תעשייתיות רבות נאלצות להתמודד עם אתגרים חדשים ומתמשכים, החל ממגפת הקורונה, דרך שיבוש שרשראות אספקה בשל המלחמה באוקראינה ונזקי מזג אוויר קיצוני עקב שינויי האקלים, ועד למלחמה בישראל בחודשים האחרונים.

ההשפעה על הארגונים הינה מיידית, וחברות רבות נאלצות להתאים עצמן למציאות המשתנה ולאתגרים חדשים, כמו שינויים בזמינות צוות עקב מילואים, קיצוץ תקציבים, צרכים וציפיות משתנות של השוק ושל הלקוחות, ועוד.

 

כדי לצאת מחוזקים מהמשבר, נדרשת חשיבה מחודשת וארגון מחדש של פעילויות וניהול מערך השיווק.

במפגש נציג את מפת הדרכים למשווקים בתקופת משבר, נסקור איך חברות בארץ ובחו"ל התמודדו עם משבר ויצאו מחוזקות ממנו ונצייד אתכם בטיפים לדרך:

 

שימור לקוחות | צמיחה מבסיס הלקוחות הקיים | גיוס לקוחות חדשים ועוד, כולל הצגת קייס סטאדי של מפעל בתעשייה.

 

 

 

26.6.24 | 10:00-11:30 | זום  (קישור ישלח בהמשך)

 

קהל יעד: מנהלי.ות שיווק, מנהלי.ות חוויית לקוח, מנהלי.ות דיגיטל.

 

 

בהשתתפות
10:00
לעולם אל תבזבזו משבר טוב!

ארז אגמון, יועץ בכיר, ניהול שיווק - BDO Customer & Marketing Management

10:20
עוברים את זה טוב יותר. יחד.

מיכל לוצקי, סמנכ״לית שיווק ואסטרטגיה AIG

10:40
טיפול במשבר רשת שעבר למרחב סמוי

לילך קינן, מנכ״לית חברת המודיעין העסקי באזילה

11:10
איך חברות B2B הופכות משבר להזדמנות באמצעות שיווק דיגיטלי

אלמוג איטלי, בעלים שותף בחברת מקסי דיגיטל

לפרטים נוספים: המכללה לניהול בתעשייה

03-5198867 |  03-5198734

 rickys@industry.org.il | tali@industry.org.il