שיווק באמצעות אימייל מרקטינג הוא עדיין אחד מהערוצים היעילים ביותר למשיכת לקוחות ומשתמשים לאתר שלך.
עם זאת, לצד האפקטיביות הזו, קשה יותר ויותר ללכוד את תשומת הלב של לקוחות ואנשים ברשימות התפוצה, בעיקר בשל התחרות העזה על תשומת הלב הדיגיטלית והצרכנית שלנו.
לכן, הניוזלטרים והמיילים חייבים להיות מצוינים, אטרקטיביים ובעלי ערך אמיתי כדי שתוכלו לקצור את הפירות של קמפיין אימייל איכותי.
נושאי המפגש:
✓ איך מייצרים דיוור פרסונלי?
✓ מהם מרכיבי התוכן הקריטיים ?
✓ עד כמה העיצוב משחק תפקיד?
✓ איך מודדים דיוור מוצלח?
✓ ההרצאה תלווה בדוגמאות
17.5.23 | יום רביעי | 10:00-11:00 | זום