לינקדאין הפכה להיות פלטפורמה עסקית עוצמתית ומהווה חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק בכל פעילות B2B .
יחד עם זאת, לינקדאין והמשתמשים בה עברו אבולוציה מואצת בשנים האחרונות. מה שעבד לפני 3 שנים כבר לא תקף היום.
אז איך מצליחים למצות את הפוטנציאל של הפלטפורמה וליצור הזדמנויות עסקיות איכותיות בעולמות ה-B2B באמצעות שיווק מבוסס לקוח (ABM).
✓ טיפים לבניית פרופיל אישי ועסקי מנצח.
✓ איך לבנות מערכות יחסים עם קהלי היעד?
✓ עקרונות לבניית אסטרטגיה ותוכנית תוכן.
✓ איך נכון להניע לפעולה וליצור הזדמנויות עסקיות?
קהל יעד: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מרקום
12.6.23| 10:00-11:30 | זום
חברי התאחדות התעשיינים, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!
משתתפים אחרים- בעלות של 150 ש"ח כולל מע"מ.
דמי ביטול: ביטול עד 5 ימים לפני מועד המפגש אינו כרוך בעלות, ביטול לאחר מועד זה ואילך יחויב במחיר מלא של עלות המפגש.
בעל ניסיון של 20 שנה בליווי חברות בשוק הישראלי והבינלאומי בתהליכי צמיחה עסקית ואסטרטגיה שיווקית. בין החברות – אינטל, כתר פלסטיק , צים , תדיראן סולאר ועוד...
לפרטים נוספים מכללה לניהול בתעשייה:
03-5198867 | 03-5198734
| הצהרת פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות | מפת אתר |
כל הזכויות שמורות להתאחדות התעשיינים בישראל,רח' המרד 29, ת"א, ת"ד 50022, מיקוד 6150001
אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies) על מנת לשפר את השירותים שאנו מעניקים לך וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. בשימוש באתר אתה מסכים כי נעשה שימוש ב"עוגיות". לפרטים נוספים, לרבות אודות שינוי ההגדרות הנוגעות לשימוש ב"עוגיות", ראה את מדיניות הפרטיות שבאתר