בסביבה העסקית התחרותית המאופיינת באי ודאות, קצב השינויים וההתמודדות עם האתגרים העסקיים מחייבת מנהלים לעצור ולבחון את המציאות התפעולית אל מול כוכב הצפון ולנסות לאתר הזדמנויות חדשות לצמיחה אורגנית או אקסוגנית.
מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי מפעלים, מנהלי פיתוח עסקי, מנהלי אסטרטגיה, מנהלי שיווק, מנהלי פיתוח, מנהלי כספים.
חברי התאחדות התעשיינים, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!
אחרים בעלות של 250 ש"ח כולל מע"מ
סקירת כלים ומתודולוגיות למיפוי הנכסים בארגון אל מול הנכסים של המתחרים ונחדד לעצמנו מהו היתרון התחרותי. הצגת המתודולוגיות להגדרת הקריטריונים לכיווני העתיד ונבחן את הפוטנציאל האפשרי שיביא לצמיחה.
הניתוח המתודולוגי ינתח את המודלים התפעוליים וארבעת הקריטריונים הקריטיים ליציבות העסקית:
PRICE – עד כמה אסטרטגית המחירים של המוצר תחרותית ומותאמת לתנאי המכירה? בחינה מחדש והתאמה של מודל תמחור המוצרים מול המתחרים בהתאם ללוקשיין המכירה ומצב השוק.
PRODUCT – ניתוח קווי המוצרים מול ציר הלקוחות. האם ניתן להגדיל רווחית של המוצר באמצעות הקטנת המורכבות התפעולית לאורך כל שרשרת הערך?
PROMOTION – האם היעלות התפעולית מסונכרנת עם השינויים בביקושם?
PLACE – בחירת ובחינת מקום הייצור הכדאי ביותר בהתאם לעלויות המיסוי ומיקום הלקוחות.
הסדנה בהובלה של דקלה מור, סמנכ"ל ייעוץ ניהולי חברת AVIV AMCG
לפרטים נוספים ניתן לפנות לשיר קורקין shirk@industry.org.il | 052-6777872
| הצהרת פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות | מפת אתר |
כל הזכויות שמורות להתאחדות התעשיינים בישראל,רח' המרד 29, ת"א, ת"ד 50022, מיקוד 6150001
אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies) על מנת לשפר את השירותים שאנו מעניקים לך וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. בשימוש באתר אתה מסכים כי נעשה שימוש ב"עוגיות". לפרטים נוספים, לרבות אודות שינוי ההגדרות הנוגעות לשימוש ב"עוגיות", ראה את מדיניות הפרטיות שבאתר