שיווק B2B מתפתח במהירות, כאשר שיווק דיגיטלי, חווית לקוח, Account Based Management ובינה מלאכותית מניעים רבות מהמגמות האחרונות.
משווקי B2B שיצליחו לעמוד בקצב ולאמץ את המגמות הללו יהיו בעמדה תחרותית טובה יותר. בנוסף, סימני ההאטה הכלכלית מחייבים משווקים להתאים ולהפוך את המהלכים השיווקיים שלהם ליעילים יותר. בעולם ה B2B התייעלות זו יכולה לבוא לידי ביטוי בהרכשת לקוחות מדוייקת עם ROI ברור לצד מיקוד מוגבר בשימור והבאת עסקאות חדשות מלקוחות קיימים.
הוובינר מיועד לכל מי שעיסוקם הינו שיווק B2B ומעוניינים להתעדכן במגמות ובפרטיקות, מנהלי/ות שיווק, מנהלי/ות חווית לקוח, מנהלים/ות מסחריים/ות, מנהלי/ות אזור ועוד.
ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!
מגמות, התקרבות ללקוח קצה כולל ניהול חווית לקוח, שירותי ערך מוסף, אינגיג'מנט, תוכנית נאמנות.
דר' גיא יוגב, ראש יחידת BDO Customer Management
ABM, data driven content “ Customer Success, lead management
טל הובר, ראש יחידת Tech Growth Marketing BDO
שמוליק בוזין, מוביל תחום הקשבה ללקוח, BDO
ראובן לוש, סמנכ"ל בכיר, ראש חטיבת הפרויקטים, שירותים עסקיים וחממות
לפרטים נוספים ניתן לפנות למכללה לניהול בתעשייה:
03-5198734 | bianam@industry.org.il
| הצהרת פרטיות | תנאי שימוש באתר | הצהרת נגישות | מפת אתר |
כל הזכויות שמורות להתאחדות התעשיינים בישראל,רח' המרד 29, ת"א, ת"ד 50022, מיקוד 6150001
אנו עושים שימוש ב"עוגיות" (Cookies) על מנת לשפר את השירותים שאנו מעניקים לך וכדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות. בשימוש באתר אתה מסכים כי נעשה שימוש ב"עוגיות". לפרטים נוספים, לרבות אודות שינוי ההגדרות הנוגעות לשימוש ב"עוגיות", ראה את מדיניות הפרטיות שבאתר