שיווק B2B ממוקד לקוח לתעשיה 27.3.23

שיווק B2B מתפתח במהירות, כאשר שיווק דיגיטלי, חווית לקוח, Account Based Management  ובינה מלאכותית מניעים רבות מהמגמות האחרונות.

משווקי B2B שיצליחו לעמוד בקצב ולאמץ את המגמות הללו יהיו בעמדה תחרותית טובה יותר. בנוסף, סימני ההאטה הכלכלית מחייבים משווקים להתאים ולהפוך את המהלכים השיווקיים שלהם ליעילים יותר. בעולם ה B2B התייעלות זו יכולה לבוא לידי ביטוי בהרכשת לקוחות מדוייקת עם ROI ברור לצד מיקוד מוגבר בשימור והבאת עסקאות חדשות מלקוחות קיימים.

קהל יעד

הוובינר מיועד לכל מי שעיסוקם הינו שיווק B2B ומעוניינים להתעדכן במגמות ובפרטיקות, מנהלי/ות שיווק, מנהלי/ות חווית לקוח, מנהלים/ות מסחריים/ות, מנהלי/ות אזור ועוד.

ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!

סדר יום
10:00-10:30
התאמת שיטות שיווק B2B לאתגרי התקופה

מגמות, התקרבות ללקוח קצה כולל ניהול חווית לקוח, שירותי ערך מוסף, אינגיג'מנט, תוכנית נאמנות.

דר' גיא יוגב, ראש יחידת BDO Customer Management 

10:30-10:50
מיקוד בלקוח B2B – לעשות את זה נכון

ABM, data driven content “  Customer Success, lead management  

טל הובר, ראש יחידת Tech Growth Marketing BDO

10:50-11:20
הבנת לקוחות B2B – תוכנית הקשבה ללקוח

שמוליק בוזין, מוביל תחום הקשבה ללקוח, BDO

11:20-11:40
Case study - נטפים – צמיחה מתוך כיוונים אסטרטגיים חדשים

ראובן לוש, סמנכ"ל בכיר, ראש חטיבת הפרויקטים, שירותים עסקיים וחממות

לפרטים נוספים ניתן לפנות למכללה לניהול בתעשייה:
 03-5198734 |
bianam@industry.org.il