איך ליצור הזדמנויות עסקיות איכותיות באמצעות אסטרטגיית ABM?

לינקדאין הפכה להיות פלטפורמה עסקית עוצמתית ומהווה חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק בכל פעילות B2B .

יחד עם זאת, לינקדאין והמשתמשים בה עברו אבולוציה מואצת בשנים האחרונות. מה שעבד לפני 3 שנים כבר לא תקף היום.

אז איך מצליחים למצות את הפוטנציאל של הפלטפורמה וליצור הזדמנויות עסקיות איכותיות בעולמות ה-B2B באמצעות שיווק מבוסס לקוח (ABM).

נושאי המפגש:

טיפים לבניית פרופיל אישי ועסקי מנצח.

  איך לבנות מערכות יחסים עם קהלי היעד?

  עקרונות לבניית אסטרטגיה ותוכנית תוכן.

 איך נכון להניע לפעולה וליצור הזדמנויות עסקיות?

קהל יעד: מנכ"לים, סמנכ"לים, מנהלי שיווק, מנהלי מרקום

12.6.23| 10:00-11:30 | זום

 

חברי התאחדות התעשיינים, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!

משתתפים אחרים- בעלות של 150 ש"ח כולל מע"מ.

דמי ביטול: ביטול עד 5 ימים לפני מועד המפגש אינו כרוך בעלות, ביטול לאחר מועד זה ואילך יחויב במחיר מלא של עלות המפגש.

מרצה: משה אלזרה מייסד ומנכ"ל Booya Digital
מרצה: משה אלזרה מייסד ומנכ"ל Booya Digital

בעל ניסיון של  20 שנה בליווי חברות בשוק הישראלי והבינלאומי בתהליכי צמיחה עסקית ואסטרטגיה שיווקית. בין החברות – אינטל, כתר פלסטיק , צים , תדיראן סולאר ועוד...

לפרטים נוספים מכללה לניהול בתעשייה:

03-5198867 |  03-5198734

 bianam@industry.org.il | tali@industry.org.il