איך בונים ניוזלטר מנצח?  17.5.23

שיווק באמצעות אימייל מרקטינג הוא עדיין אחד מהערוצים היעילים ביותר למשיכת לקוחות ומשתמשים לאתר שלך.

 עם זאת, לצד האפקטיביות הזו, קשה יותר ויותר ללכוד את תשומת הלב של לקוחות ואנשים ברשימות התפוצה, בעיקר בשל התחרות העזה על תשומת הלב הדיגיטלית והצרכנית שלנו. 

לכן, הניוזלטרים והמיילים חייבים להיות מצוינים, אטרקטיביים ובעלי ערך אמיתי כדי שתוכלו לקצור את הפירות של קמפיין אימייל איכותי.
 

נושאי המפגש:

✓ איך מייצרים דיוור פרסונלי?

 ✓ מהם מרכיבי התוכן הקריטיים ?

✓ עד כמה העיצוב משחק תפקיד?

✓ איך מודדים דיוור מוצלח?

 ✓ ההרצאה תלווה בדוגמאות 

17.5.23 | יום רביעי | 10:00-11:00 | זום 

 

חברי התאחדות התעשיינים, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש!

משתתפים אחרים- בעלות של 150 ש"ח כולל מע"מ.

דמי ביטול: ביטול עד 5 ימים לפני מועד המפגש אינו כרוך בעלות, ביטול לאחר מועד זה ואילך יחויב במחיר מלא של עלות המפגש.

מרצה: תמיר מירן, CRO Booya Digital
מרצה: תמיר מירן, CRO Booya Digital

בתעשיית הדיגיטל קרוב ל 20 שנה. מהקמת אתר עכבר העיר און ליין אי שם ב 2007, דרך מגוון תפקידים בדיגיטל במדיות מובילות כמו TheMarker ובניין ודיור. כיום CRO ב Booya Digital, עוזר לחברות לבנות ביחד אסטרטגיית B2B , תוכן, קמפיינים ועוד. 

לפרטים נוספים מכללה לניהול בתעשייה:

03-5198867 |  03-5198734

 bianam@industry.org.il | tali@industry.org.il