מפגש מנכ"ל מארח עם נתי פז מנכ"ל גרין סטרים גלובל
מפגשי מנכ"ל מארח חוזרים! 
לאחר תקופה ארוכה בה נמנענו ממפגשים פרונטליים, שמחות לחדש את פעילות מנכ"ל מארח ומזמינות אתכם לקחת חלק במפגש נטוורקינג אינטימי
 
והפעם:
נתי פז מנכ"ל גרין סטרים גלובל דימונה
יום שני | 31.10.22| 9:00-11:00
מפעל גרין סטרים גלובל,  דימונה
 
מפגשי מנכ"ל מארח מיועדים לנטוורקינג והיכרות אישית, אינטימית ומקצועית בין מנכ"לי חברות התעשייה בדרום.
מיצוי הזדמנויות עסקיות בביצוע שיתופי פעולה, למידת עמיתים, תמיכה, עזרה ויעוץ הדדי בנושאים עיסקיים, רגולטוריים או מקומיים.
 
ההשתתפות ללא עלות אך מותנת בהרשמה מראש
 
נתי פז, מנכ"ל גרין סטרים גלובל
נתי פז, מנכ"ל גרין סטרים גלובל
איך תגדיר את עצמך במשפט?
מנכ"ל מנוסה ויזם באופי שלי. אני מעז לקחת צעדים שאחרים לא פעם חוששים מהם וזו בעיניי הדרך הטובה ביותר לייצר יתרון יחסי לחברה ולמוצר. אני מאמין שדווקא כדי להוביל מקדימה חשוב כל הזמן ללמוד מהמנהלים והעובדים שלי.
מה היית רוצה לחלוק איתנו במפגש?
להראות את מה שעושים בגרין סטרים: מיחזור והשבת חומרים כימיים לתעשייה, ייצור ושיווק חומרי פריים לתעשייה. משבר האקלים המתעצם, יחד עם קשיי השינוע הנוכחיים וקטיעת שרשרת האספקה שראינו בקורונה, מחייבים את המפעלים של היום לשקול ברצינות מעבר לחומרי גלם ממוחזרים, חשוב לנו שיכירו את האפשרויות.
הצפיות שלך מהמפגש
שיכירו את החברה והמפעל על יכולותיו. בנוסף, נרצה לשמוע מהתעשיינים על הצרכים שלהם ופתרונות שיכולים להתאים עבורם והם מתקשים למצוא בשוק היום.
מה לא יודעים על החברה שלך?
שיש לה יכולות גם לייצר מוצרים, גם לייבא מוצרים, וגם למחזר מוצרים. למעשה, אנו יודעים לספק ללקוחות שלנו פתרונות מקיפים לצרכים השונים שלהם.
טיפ של מנכ"ל
ליזום תמיד, לחשוב לטווח ארוך, ולעבוד באמון מלא עם הלקוחות והספקים. דווקא בתקופות של משבר כמו זה שחווינו לאחרונה, אסור להוריד את הרגל מהגז, חייבים לחפש הזדמנויות חדשות ולפרוץ קדימה.

  לפרטים נוספים, שיר קורקין | 052-6777872 | shirk@industry.org.il

אנו מבקשים להזכירכם כי על פי נהלי ההתאחדות וכחלק מכללי הזהירות, על מנת להימנע מחשיפה לעבירות על הוראות חוק ההגבלים העסקיים, התשמ"ח-1988, יש להימנע מלדון במידע רגיש מבחינה תחרותית או לחשוף מידע רגיש מבחינה תחרותית בכל ישיבה אשר בה נוכחים או מיוצגים גופים מתחרים, בין לפני הישיבה, בין במהלכה ובין לאחר סיומה.על פי הרשות להגבלים עסקיים "מידע רגיש מבחינה תחרותית" הוא מידע שאינו פומבי או שאינו ניתן לזיהוי או איתור בקלות יחסית, אשר אם ייוודע למתחרה עסקי של בעל המידע, יגביר את יכולתו של אותו מתחרה לצפות מראש את אסטרטגיית המחיר והייצור ואת תגובתו הצפויה של בעל המידע ליוזמות מחיר וכמות מצד אותו מתחרה, הכל בהתאם לנסיבות הקונקרטיות.