מפגש מנכ"ל מארח עם עוזי שוורץ מנכ"ל ש.שוורץ

הנכם מוזמנים לקחת חלק במפגש נטוורקינג אינטימי עם

עוזי שוורץ מנכ"ל ש.שוורץ
יום שני | 12.12.22| 9:00-11:00
משרדי ש.שוורץ, M-Tower באר-שבע
 
מפגשי מנכ"ל מארח מיועדים לנטוורקינג והיכרות אישית, אינטימית ומקצועית בין מנכ"לי חברות התעשייה בדרום.
מיצוי הזדמנויות עסקיות בביצוע שיתופי פעולה, למידת עמיתים, תמיכה, עזרה ויעוץ הדדי בנושאים עיסקיים, רגולטוריים או מקומיים.
 
ההשתתפות ללא עלות אך מותנת בהרשמה מראש
 
עוזי שוורץ, מנכ"ל ש.שוורץ
עוזי שוורץ, מנכ"ל ש.שוורץ
איך תגדיר את עצמך במשפט?
אין הנחתום מעיד על עיסתו, אך האנשים שסביבי מתארים אותי בדרך כלל כאמביציוזי, תחרותי, ישר ובעל סגנון ניהול שמרני במובן הטוב של זה. אני חייכן ואופטימי גם כשמתעוררים אתגרים משמעותיים.
מה היית רוצה לחלוק איתנו במפגש?
את היסטוריית המפעל בקצרה. כבר מעל 50 שנה שאנו בשוורץ קוסמטיקה משלבים בין חכמת החיים העתיקה של אזור הים התיכון לבין טיפוח העור המודרני. זו הגאווה המשפחתית שלנו, מסורת שנמשכת מזה שלושה דורות. כמו כן, אשתף ביכולות החברה, בשיטות הייצור המתקדמות שלה ובחלומות לעתיד.
הצפיות שלך מהמפגש

היכרות מעמיקה יותר עם עמיתי בהתאחדות ברמה הבינאישית והמקצועית. אני שואף לקדם שיתופי פעולה בינינו ובין מפעלים נוספים בדרום, מתוך ההבנה שהדרך לצמוח ולהתפתח היא יחד בכוחות משותפים.

מה לא יודעים על החברה שלך?
אני סבור שרבים לא יודעים על ההסטוריה המעניינת של החברה. כיצד התחלנו לייצר קוסמטיקה לפי מסורות אזוריות לפני 50 שנה והתפתחנו לחברה יצרנית מובילה בדרום.
טיפ של מנכ"ל
ברגע שאתה שלם עם המוצר אותו אתה מייצר ומאמין בו, אזי אין דלת שלא תוכל לפתוח.

  לפרטים נוספים, שיר קורקין | 052-6777872 | shirk@industry.org.il

אנו מבקשים להזכירכם כי על פי נהלי ההתאחדות וכחלק מכללי הזהירות, על מנת להימנע מחשיפה לעבירות על הוראות חוק ההגבלים העסקיים, התשמ"ח-1988, יש להימנע מלדון במידע רגיש מבחינה תחרותית או לחשוף מידע רגיש מבחינה תחרותית בכל ישיבה אשר בה נוכחים או מיוצגים גופים מתחרים, בין לפני הישיבה, בין במהלכה ובין לאחר סיומה.על פי הרשות להגבלים עסקיים "מידע רגיש מבחינה תחרותית" הוא מידע שאינו פומבי או שאינו ניתן לזיהוי או איתור בקלות יחסית, אשר אם ייוודע למתחרה עסקי של בעל המידע, יגביר את יכולתו של אותו מתחרה לצפות מראש את אסטרטגיית המחיר והייצור ואת תגובתו הצפויה של בעל המידע ליוזמות מחיר וכמות מצד אותו מתחרה, הכל בהתאם לנסיבות הקונקרטיות.