טופס 161 החדש למה נוצר ? מה הבשורה ? ואיך פועלים לאורו?
בחודשים האחרונים מאז פרסום טופס 161 החדש והחוזר המקצועי למעסיקים ע"י רשות המיסים, שוק המעסיקים נמצא בבלבול וחששות לקראת ישומו הבלעדי של הטופס, אשר ישומו נדחה לתאריך 1/11/23.
הטופס החדש משית על המעסיקים אחריות מורחבת לניהול תהליך הפרישה , לחישוב והצגת נתונים תומכים לפורש ואישור של הסדרי וחבות המס הנובעים מבחירות העובד או מהעדר בחירה.
על המעסיקים לבצע חשיבה, לימוד, הכנה וקביעת תהליכי עבודה המותאמים לאחריות המורחבת שהוטלה לפתחם וכן לסמכויות שמס הכנסה העביר אליו .
בסדנה מקצועית ופרקטית נסביר ונדגים מה האתגרים העומדים בפניו.
נושאי הסדנה:
✓ למה 161 חדש ? מטרות הטופס והדגשים של מס הכנסה
✓ תהליך הפרישה החדש לאור הטופס
✓ מבנה הטופס, השדות שבו ואיך ממלאים כל שדה
✓ חידושים חישוביים וטכניים בעקבות הטופס
✓ מסלולי המיסוי האפשריים בפרישה
✓ מקומו של המעסיק בתהליך הפרישה בעקבות הטופס החדש, אחריות, חובות וסמכויות
✓ מקומו של הפורש בתהליך
✓ מקומו של מס הכנסה בעקבות הטופס החדש
✓ מסלולי ברירת המחדל בטופס החדש
✓ ניהול התהליך ע"י המעסיק
✓ הסיכונים והאתגרים העומדים בפני המעסיק
קהל יעד:
מנהלי.ות משאבי אנוש, מנהלי.ות כספים, חשבי שכר ומנהלי.ות חשבונות.
4.9.23 | בין השעות 9:30-12:30 | זום
לחברי התאחדות התעשיינים, ההשתתפות אינה כרוכה בתשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.
אחרים: בעלות 290 ש"ח (המחיר אינו כולל מע"מ)
דמי ביטול: ביטול עד 10 ימים לפני הסדנה אינו כרוך בעלות, ביטול לאחר מועד זה כרוך ב20% מהעלות. ביטול ביום ההכשרה ואילך יחויב במחיר מלא של עלות הסדנה.